1e dag in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Toine Wolfs - WaarBenJij.nu 1e dag in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Toine Wolfs - WaarBenJij.nu

1e dag in Miami

Door: toineenrianne

Blijf op de hoogte en volg Toine

20 Februari 2011 | Verenigde Staten, Miami

Na een lange reis zijn we aangekomen in Miami. het is nu bijna 08:30 lokale tijd. We gaan zo ontbijten en gaan g met een shuttle bus naar de boot.
Op het moment heb ik nog geen foto's maar dat gaat in de komende dagen wel veranderen. Ik hoop op de boot ook een verslag bij te houden.

  • 20 Februari 2011 - 19:10

    Anton En Wilma:

    heej vakantie gangers,
    leuk om iets van jullie te horen
    gister avond zijn we naar het feest van Ton geweest zeer gezellig en laat geworden
    hopelijk horen we weer snel van jullie
    een fijne voorzetting van jullie vakantie toegewenst vanuit een koud Moergestel
    de Bekkertjes !

  • 21 Februari 2011 - 09:25

    Diny:

    ik hoop dat het lukt veel plezier pa en ma

  • 21 Februari 2011 - 15:07

    Bianca:

    Hoi zussie en zwager
    Hoe is het daar aan de overkant? Geweldig natuurlijk, ik heb nu al zin in mijn reis geniet ervan en laat ons mee genieten met een fotootje.
    Veel plezier samen groetjes uit Ravenstein bbrrrrrrrrr koud hier!!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste cruise

Cruise in de caribian

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2011

6e dag cruise

27 Februari 2011

5e dag cruise

23 Februari 2011

4e dag cruise

22 Februari 2011

3e dag crise caribean

21 Februari 2011

2e dag Cruise caribian
Toine

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7945

Voorgaande reizen:

18 Februari 2011 - 04 Maart 2011

Mijn eerste cruise

Landen bezocht: