3e dag crise caribean - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Toine Wolfs - WaarBenJij.nu 3e dag crise caribean - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Toine Wolfs - WaarBenJij.nu

3e dag crise caribean

Door: toineenrianne

Blijf op de hoogte en volg Toine

22 Februari 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

21-02-2011

Vandaag zitten we de hele dag op de boot. Morgenvroeg om 07:00 uur meren we pas aan in Grand Cayman.
Na een goede nachtrust zijn we om 6:30 opgestaan. Even liggen kletsen verslag bij werken. Tegen 8:00 uur zijn we met zijn vieren gaan ontbijten.

Na het ontbijt zijn we handdoeken gaan halen om te gebruiken op de zonnebedden.
Het is al aardig druk op het dek, bijna geen plaats meer. Helemaal op het bovenste dek is nog plaats.
Nu moeten we eerst nog uitzoeken welke excursies we gaan doen de komende dagen. Deze moeten we vandaag bestellen anders is de kans groot dat de excursies zijn uitverkocht als je te lang wacht.
Op een gegeven moment wordt er voorgesteld om maar naar de balie te gaan waar we de excursies moeten bestellen en kan diegene ons misschien wel helpen in de keuze te maken voor ons.
Voor de 1e excursie dag hadden we al iets gevonden zelf rijden met een 4X4 dat leek ons wel geweldig. De andere dagen zouden we dan in overleg doen met de medewerker van de organisatie. Aangekomen bij de balie stond er toch wel een behoorlijke rij te wachten, en op een scherm was er al te zien dat er al een aantal excursies uitverkocht waren, gauw in de rij gaan staan Jan en Rianne. Het duurde niet erg lang voor wij aan de beurt waren, en jawel hoor onze excursie van de 1e dag was uitverkocht (jammer) samen met de balie medewerker hebben we de volgende excursies uit gekozen.
- 1e dag Discover Cayman – Stingrays, Hell & Turtle farm
Genieten van de Natuur en culturele erfgoed van de Grand Cayman

- 2e dag Caverne by Jeep & Beach combo

- 3e dag Cave Tubing, a fun adventure

- 4e dag Canopy & Gumbalimba park

Alles is nu geregeld, we kunnen naar de koffiebar, lekker een bakkie met iets erbij.

Tijdens het koffie drinken gaat de telefoon net te laat om het gesprek aan te nemen, Bianca heeft gebeld, probeer terug te bellen maar lukt in 1e instantie niet. Rianne kijkt op haar telefoon 2 oproepen gemist van Bianca (paniek slaat toe) er is iets met ons pap denk Rianne.
Maar al snel krijgt Rianne Bianca aan de telefoon, niets met papa aan de hand, maar wel dat de moeder van Bert is overleden. Een heel vervelend bericht we kunnen Bert op dit moment niet bellen we zullen een dezer dagen nog wel proberen. Maar sturen al wel vast een mail naar Bert en Petra.

Na de koffie gaan we weer naar het zonnedek, tijdens het zonnen nog een keer een hapje nuttigen.

We gaan op tijd terug naar de kamer omdat we gaan Skypen met de kinderen.
Na een paar sms te hebben verstuurd zijn de kinderen online.

Het is ongeveer 16:15 ik ga nog even aan mijn verslag werken Rianne gaat even naar boven, de sushibar zou open zijn, en Rianne lust hier wel wat van. Maar de sushibar blijkt niet open te zijn. Rianne heeft thee voor zichzelf meegnomen en voor mij een schaaltje ijs.

We zijn in slaap gevallen en werden om 19:30 wakker, het diner begint om 20:15, gauw douchen en aankleden. We moeten vanavond in gala naar het diner.
Het eten was weer lekker en de bediening vriendelijk.

Na het eten gaan we na de live show in de …………. Deze is altijd wel de moeite waard.
Hierna nog even een bakje koffie en dan naar bed morgen is het een vroege dag, we vertrekken om 07:15 naar de 1e excursie.